poniedziałek, 17 października 2011

Obrazek

   W moim organizerze jest coraz ciaśniej. Znalazłam dzisiaj starą ramkę od jakiejś reprodukcji i postanowiłam wykorzystać to, co kiedyś robiłam na próbę i zostawiłam na lepsze czasy jako "przydasie" do późniejszego użycia .  Wyszedł mi taki skromny obrazek:


   Brązowa rameczka w środku to jeden z elementów układanki mojego wnusia. Pomalowałam ją lakierem w sprayu i też się przydała. Przez takie zbieranie wszystkich "przydasi"  mam pełną szafę, biurko i ich okolice :)

3 komentarze:

  1. Przydasie to całkiem dobre wynalazki, a quiling nawet skromy jest ogromnie efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i teraz będzie brakowało jednego elementu w układance ;P
    Fajnie wyszedł ten obrazek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)