środa, 6 lipca 2011

Piknik zdrowotny SENI w Toruniu

  Wczoraj wybrałam się do Torunia na Piknik Zdrowotny zorganizowany przez Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych i Radio Gra. Moja córka zgłosiła mnie do konkursu .AKTYWNI 50+ Przed tym jeszcze w różnych stoiskach piknikowych skorzystałam z możliwości zbadania ciśnienia tętniczego, poziomu cukru we krwi i zbadania przez dermatologa znamion na skórze. Wszystkie wyniki były w normie, więc postanowiłam sprawdzić swoje siły w rozwiązaniu krzyżówki na temat produktów firmy SENI. Krzyżówka była bardzo trudna, ale poradziłam sobie z nią. Za rozwiązanie dostałam nagrodę:

                                                    Nagrodą był szampon do włosów.

                                             Zadowolona z otrzymanej nagrody

Podczas rozstrzygnięcia konkursu okazało się, że otrzymałam jedno z wyróżnień.

                                                 Wśród wyróżnionych.

                                         A oto moja nagroda      

    Dziękuję wszystkim, którzy poparli moją kandydaturę w konkursie, wysyłając sms.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)